Hello derrr.

Hahah har inte blivit något inlägg på tre dagar tror jag att det är. OUPSIE. Har typ inte orkat, som vanligt, och så glömde jag typ bort att jag hade bloggen. Är inte van vid detta men jaja!

Idag var jag på fika, kan man kalla det, hos en trävlig kåmpiz med några andra härliga frändz. Vi käkade morotskaka, ballerina och drack saft, eller dryck eller vad sjutton man vill kalla det. Gott var det i alla fall!
Det blev mycket skratt och med mycket menar jag verkligen MYCKET. tihihihihihihi. ÅH HERREGUD. Vi är lite knasiga men dä ä då härligt!

Det har inte hänt så mycket mer, mitt liv är rätt så tråkigt men det får ni väl stå ut med?

AJA, KAY BYE.

Kommentarer
Postat av: Ciiiiccciiiii

allååå.
du har en jetefinblogg och typ ungefär samma humor som jag haahahhaah c: <--- behövde bara skriva en kommentar och berätta ewe

Svar: Åh, tack så mycket!
Julia ♥️

2013-03-17 @ 16:05:26
URL: http://littlemissdreamer.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback