Hard work

Halli hallo! - VART ÄR DET DÄR IFRÅN? Är det typ det gamla barnprogrammet "Allt & lite till", eller? VILL VETA.

Imorse gick jag upp vid 8-tiden, känner mig fett stolt som fick min rumpestump ur sängen. Borde för sjutton gubbar få något slags pris. Klockan 11 var jag på gudstjänst med en kåmpiz, den varade i typ 1h & 15min, väldigt intressant, eller hur? Efter det gick vi ut och sålde tulpaner för vår Barcelonaresa som spanskagrupperna (vi är 2st grupper) ska göra i 9an (TAGGGAAAADDD). Vi käkade också (nähä?). VÅFFLOR <3 (fjortishjärtan in my heart!)

Nu sitter jag och kollar på nyheterna, eller jag sitter väl mer och kollar på mobilen men men. Jag väntar faktiskt på att Kalla Fakta ska börja, det var någonting om något barnhem där barnen blev misshandlade.

Men nu måste jag sluta eftersom programmet börjar! Byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback