Here we go!

Nu är designen etc uppe och det är dags för mig att börja blogga!
Äntligen? Hahah, jag veeeet! Jag är faktiskt lite stolt över att jag orkat pilla med designen, gjorde den ända från grunden! Jobbigaste var att sidomenyn skulle krångla så mycket. :( Bleh, aja! Gött att allt funkar som det ska nu iaf! :D Vet att headern och designen inte alls är avancerad men det var det eller inget för jag är så himla lat!
 
Skönt att inte behöva skriva en lång presentation om mig själv eftersom det redan står i menyn, haha! Men jag hoppas i alla fall att ni kommer 'trivas' på min lilla blogg och kom ihåg att besöka dagligen! Ska försöka hålla en blogg uppdaterad för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback