Splash of Summer

Ny design! Blev "inspirerad" eller vad man säger när jag såg anipani.se's nya design! Bestämde mig för att göra en mer färggrann design men ändå liksom 'stilren', hahah. Den nya designen är ganska lik gamla men jajajaj. Använder samma bakgrund bara för att den är fett snygg. ;)

Alla bilder i headern är tagna från olika bloggar på tumblr, lite svårt att hitta personerna som fotat bilderna eftersom vissa personer ändrar "sourcen" (där bilden usprungligen laddades upp).

Blev rätt så nöjd med designen, även om den är enkel. Känns fräscht, typ.

Imorgon är det skola iallafall, blä. Har feta huvudvärken och mår illa men jag vet att jag ändå kommer dras med till skolan. :( Jaja, suck it up. "Endast" 38 dagar kvar till sommarlooov! (räknar med helger och lovdagar).

All for now. ttyl. ~ TIHI.

allmänt fin bild på mig påväg hem efter konfirmation (info i nästa inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback