Det här med att blogga..

Hahah,  tänk om någon sa att jag hade en aktiv blogg, pscchhhh. ABSOLUT INTE! Förstår verkligen inte hur jag alltid glömmer bort mina bloggar, jag har ingen aning! Jag längtar tills det är lite grönare ute så jag kan fota lite fina bilder, woop woop.
 
Dagen har spenderats i vår kära hufvudstad (hahaha, älgen, nea & majzan fattar vad jag menar) med några av världens finaste frändz! Har haft så himlarns roligt asså, bästa dagen på länge 4-REALZ. Jag köpte inte mycket men att få komma ifrån byn jag bor i är så fiskmås skönt! Förstår inte hur folk kan vilja bo här. Visst! Det är lugnt och ett dunderbra ställe för barn att växa upp i men det är ett så himla tråkigt ställe! Liksom inga coola klädaffärer, inga klädaffärer alls förutom JOBER men det kan man inte kalla vardagskläder likzåm. TILLBAKA TILL ÄMNET. Vi var alltså i sthlm idag och shoppade lite grejer. Jag köpte bikini, klocka & en bh och jag är fett nöjd över mina köp! Bikinin är bara en överdel men den är iallafall svart och "strapless" eller det nu heter på svenska. Klockan är en silvrig Regaaaaaal med lite "diamanter" runt om, supah smexy! Även om jag inte köpte så mycket har jag typ inga pengar kvar på kortet bara för att jag behövde köpa tågbiljetterna. 2st vuxenbiljetter dit och 2st vuxenbiljetter hem. Feta mega dyrt men jag fick ju fickpengar av kåmpizarna iallafall. Om de hade vart på kortet hade jag nog haft plånboken dammande tom. typ.
Vi käkade lunch på en kinarestaurang som heter typ Bamboo city, den ligger på Drottningatan 28 ifall ni vill dit! Grymt god kina-lunchbuffé! MUMZ. När vi nästan var klara med all shopping köpte jag en vanilj-islatte, nea köpte vaniljlatte, ellen köpte en jordgubb-vit choklad frapino & majzan köpte vaniljfrappe PÅ ESPRESSO HOUSE. Är typ i himlen när jag dricker islatte, vaniljlatte eller frapino, seriööösssttt. 
 
Nu har jag inge mer att skriva, hoppas ni blir nöjda med detta inlägg! HA DE GÖTT.
 
Här kommer en 'liten' bild jag redigerat bara för att liksom.

Kommentarer
Postat av: sara♥

har du smakat chailatte?? så JÄVLA gott!!

Svar: Neeeej, men ska göra't! :D
Julia ♥️

2013-04-04 @ 00:36:47
URL: http://sarasbeauty.devote.se
Postat av: Mikaela

Sjukt cool bild! :D

2013-04-21 @ 18:10:20
URL: http://mickey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback